Torsdag

Godmorgon! har ni sovit gott? jag har precis varit ute med hunden i det sköna vädret. Fast jag tror inte det kommer att hålla i sig. Nä nu ska vi inte vara negativa.. Idag ska jag fixa mig inför imorgon då jag tar examen.. Det ska bli jätte kul. Har verkligen väntat på det här och jag trodde inte att jag skulle få ta det eftersom att jag inte hade klarat 7 poäng av 80. Men sen gjorde jag omprov och klarade det. Så ett tag gav jag upp vilket jag inte brukar göra. Men men.

Så idag ska jag fixa mig och sånt, färga ögonbrynen, raka benen. Ja allt! Hehe.. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig, antingen vita jeans, eller gråa finbyxor. Jag slänger upp bilder på det senare så kanske ni kan hjälpa mig att bestämma mig :)

Kommentarer
Postat av: lina

hoppas du får en bra dag (:

2008-06-12 @ 11:41:58
URL: http://linnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0