Svar på frågor

Här kommer svar på frågorna del 1 , fortsätt att ställa frågor om ni har några =)


Hur skulle du beskriva dig själv :)?

Jag är en person som gillar att lära mig nya saker och är nyfiken, glad och sprallig tjej som bjuder på mig själv. Har ett starkt självförtroende och är väldigt snäll och omtänksam :)

Tränar du och isf vilken sätt föredrar du att träna på?
Jag tränar inte speciellt ofta, brukar föredra att ta en joggingtur och promenera mycket i skogen med Mexx, men till hösten ska jag börja gymma..

hur länge har din kille och du varit tillsammans ?
Vi har varit tillsammans lite mer än tre år

Hur många syskon har du?
Jag har fem syskon, en på 16, 14, 7, 6 och 3

Bästa resmål?
Helt klart Thailand och Grekland

Varför började du blogga ?
Jag vill komma ihåg allt som händer i mitt liv

Vilka bloggar följer du?
Jag brukar läsa Kenzas, Stinalee, Karin och min familjs

Vilken är din favoritklädaffär?
Min favorit, hmm, det måste nog vara Gina Tricot, billigt och bra,

Är det kul att ha så många besökare?
Självklart är det kul, speciellt när de lämnar någon kommentar :)

Hur lång är du?
Jag är 174cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0