Svar på en fråga

Har precis sett klart filmen och ska väl krypa ner och kolla lite på tv innan jag ska sova, är jätte trött.. Vill bara tacka er för alla gulliga kommentarer jag får. Det betyder jätte mycket ska ni veta! Tack !

Jag hoppas att ni kommer få en bra söndag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på än. Men något skoj blir det nog..



Just det jag skulle ju svara på en fråga i varje inlägg, är lite seg på att svara på dom men spar dom alltid så att jag ska komma i håg det, men iaf..

En tjej undrade vilken som var min favoritblogg, hmm svårt, läser inte så många bloggar utan vill skapa en egen och inte bli påverkad av så mycket de andra skriver. Jag läser väl de största bloggarna, de har sina plus och minus.

Men för att komma till frågan, min absoluta favoritblogg är såklart min egen :) jo men faktiskt. Jag älskar min blogg och självklart tycker jag att den är bäst..  Så där har ni mitt svar på frågan.. Fortsätt gärna ställ flera frågor om ni undrar något. Svarar på nästan allas så :)

Kommentarer
Postat av: Elin

godnatt :)

2008-06-15 @ 01:11:15
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: Evelina

..och jag tycker att min blogg är bäst :p

2008-06-15 @ 09:48:36
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Evelina: hehe okej

2008-06-15 @ 11:04:32
Postat av: N I C O L E

Elin: godnatt

2008-06-15 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0