Sova med fienden

Har precis duschat och fixat mig lite, om dryga timmen kommer Tina och Victor och hämtar oss och vi beger oss till Småland! Ska bli jätte trevligt. Är rätt pigg men lär somna i bilen, haha har nämligen en förmåga att göra det, det fick Tina uppleva när vi åkte sist, fyfan och jag som snarkar också!  Haha, tack vare min operation.. Hmm innan det så snarkade jag aldrig utan sov som en tyst mus.. Men så går det när man har en stor knöl i halsen!


Vi kollade på filmen sova med fienden med Julia Roberts i huvudrollen, den är jäkligt bra och spännande, otäck. Ussh tänk att människor lever i en sån skräck. fyfan säger jag bara! jag förstår inte att det finns sådana sjuka människor. Men tyvärr finns dom.

Åhh nej nu börjar jag bli trött, ska spela lite spel nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0