Onsdag

Har haft lite problem med att komma in på bloggen, nu kommer jag in men kan inte se andras bloggar eller min egen, hmm. Tänkte snart ha ett fotbad, fixa mina fötter lite. Sen tänker jag städa lite här hemma. Städa våran BMW också eftersom att jag ångrade mig, vill ta den i stället. Så när B kommer är det bara att gå ut och städa våran andra bil också, haha!

Idag är det onsdag som alla vet och jag är fortfarande spänd över att få veta om jag fick godkänt på mitt examenjobb. Allt skulle vara inlämnat i går så dom sätter väl betyg snart.. Hoppas! Jag vill veta :)

Ikväll ska jag glo på Frusna män söker kärlek och Pussycat Dolls, älskar onsdagar, alltid bra tv program då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0