Onsdag

Godmorgon mina söta läsare ! Får jätte fina kommentarer av er som vanligt och man blir ju så glad. Tack än en gång, försöker svara på så många som möjligt..

Men iaf, har precis gått upp, ska fixa mig lite sen ska vi dra iväg och lämna bilen på verkstaden, sen får jag se vad jag ska hitta på, måste nog slänga in lite tvätt i tvättmaskinen. Tvättkorgen börjar bli full. Sen blir det nog att städa, som vanligt haha! Nä men jag måste göra det idag, hinner typ ingen annan dag så. Imorgon ska jag fira min födelsedag med två tjejkompisar så det ska bli jätte kul. Man hinner inte träffas så ofta nu när det är jobb och sådana saker. Saknar nästan när man gick i skolan och träffade varandra varje dag..Men man får göra det bästa av situationen.

Gud vad jag blir galen på våran box vi har till tv:n. Den funkar ju fan inte nu. Skit jobbigt. Oftast brukar det vara femman som hackar men när jag provade imorse får jag ingen bild alls. Det måste fungera ikväll. Onsdagar är som sagt den dagen jag oftast kollar på tv! Och man blir så jävla sur när det inte fungerar... Gaaah!

Hoppas att ni får en underbar dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0