Milkshake a la Niki

Gud vad jag är sugen på glass, Mmmm funderar på att göra en milkshake med vaniljglass, chokladsås och banan och glo på någon film , jag är ett freak av asiatiska skräckisar. Tycker dom är så bra. One missed call har jag hemma, hmm får nog bli den , hehe. Har sett den x antal gånger men blir lika skraj. Synd bara att det är så ljust ute..

Kommer somna tidigt inatt, sov inte så många timmar och är redan dödstrött, sitter här och funderar på om jag ska dra till skolan eller inte. Tror inte det är ett måste men å andra sidan är det kul att se vad de andra har gjort för examenjobb..

Har inte fått svar än hur det gick för mig. Pirrigt! Vill ju ha svaret nu..

Gud vad jag tjatar om det men det är en stor del av mitt liv just nu. Känns så onödigt om man har gått på högskolan och sen inte få examenpapper.

Nog pratat om det.  Nu blir det milkshake a la Niki


Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Åh, skulle du göra det för mig? Det vore jätte snällt syrran :D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2008-06-02 @ 19:45:11
URL: http://ellinorber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0