Lördag

Godmorgon, de flesta av er sover nog fortfarande, själv gick jag upp för en stund sedan och möttes av ett skitväder, här regnar det och jag drar mig för att gå ut med Mexx som ska följa med mig till jobbet. Skönt att man tar bilen dit. Orkar inte hålla på att ta bussen..

Igår kollade vi på One missed call, den amerikanska versionen. Den var väl okej, hoppade till en gång så den var väl inte direkt läskigt. Man visste ju nästan vad som skulle hända eftersom den påminner mycket om den japanska.. Men den var helt okej.

Ikväll spelar Sverige mot Spanien så det måste vi se, jag tror Sverige vinner igen. Jag tror att de kommer vara med ända till slutet.. Vi får iaf hålla tummarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0