Lite uppdatering

Har precis kommit tillbaka, vi tog med småttingarna och gick till en pizzeria i närheten för att köpa middag till oss, det blev varsin avocadosallad till mig och mamma. Ungarna får något annat.. De sitter och leker tillsammans vilket är så gulligt att se, hehe.. Pratar sitt språk som man inte förstår.. Det får mig att tänka på coops reklamer när de använder bebisar, hehe så gulliga, när de har sina konversationer med varandra.. Tyvärr hittade jag inte den reklamen..

men men, när jag kommer hem sedan ska jag mumsa godis och slappa framför någon film, en skräckis, det jobbiga med det är att det är så ljust ute länge så man blir inte sådär jätte rädd. Hehe.. Vill se The Cave, har sett den förut men jag blir ändå lika rädd varje gång, hehe, de rekomenderar jag, den är jätte bra..

min morbror och hans tjej bor jätte fint vilket har gett mig lite tips på hur jag och Sami kan göra i våran lägenhet sedan.. Det ska bli kul att inreda och fixa så att det blir våran stil. Mycket förvaring och stilrent ska det vara.. Älskar att inreda, skulle kunna tänka mig att jobba som det. Har funderat på det länge men så blev det inte!

Just det, Sverige spelar ju ikväll, det får vi inte missa! Kom igen nu Sverige, VINN!!







Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Hinner inte läsa att det där, ska snart börja med maten... Läser det sen, lovar <3 :)



Jag ska inte göra mycket mer idag än jag redan gjort. :P

2008-06-18 @ 16:20:10
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad fin blogg du har =) titta gärna in hos mig!

2008-06-18 @ 16:21:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: miccis

lägg upp mer bilder på dig sis ! :)

2008-06-18 @ 19:00:04
Postat av: N I C O L E

miccis: Mmm ska göra det är jag komer hem :)

2008-06-18 @ 19:42:21
Postat av: N I C O L E

Lisa: tack så mycket :)

2008-06-18 @ 19:42:35
Postat av: elin

roligt :)

2008-06-18 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0