Jag vill veta

ska snart hoppa in i duschen och fixa mig innan älskling kommer, vi ska lämna in min moppe på lagning och så, sen ska älskling klippa sig, jag erbjöd mig men han sa aldrig i livet, haha, klippte honom för något år sedan, jag säger såhär, jag har aldrig klippt någon innan honom, hahaha. snacka om pottfrisyr hihi..

Men jag erbjöd mig iaf ;)

Jag har kollat min outlook om jag har fått svar av lärarna angående mitt examenjobb, det är det arbetet som avgör om jag får examen så. kollar typ varje timme, suck! är jävligt nervös om man säger så...

Fan hade inte fått något. Iof var sista inlämningsdagen idag. Så det lär ta ett tag till. Men jag orkar inte vänta utan jag vill veta NU NU NU.. Handlar ändå om min framtid . Jajja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, meeeeeeeeeeeeen...


Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Ta det lungt, sis. Du klarar det fint! Du har jobbat hårt så det går säkert JÄTTE bra ;) Om du inte slavrat eller är sämre än någon annan, då kommer du få underkänt, bo på gatan, dricka brunnvatten och leva på sopor. Sami kommer överge dig, du blir gammal och ruttnar i vassen.



Så lycka till :D

2008-06-03 @ 16:13:43
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: E L L I N O R

Haha, lite elak kommentar innan men ville skriva något xD Men du klara dig! <3 Jag tror på dig :P (Och då brukar det gå åt skogen...)

2008-06-03 @ 16:14:19
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: Sarah

I´m back !!



Jag tror du klarat det galant, håller tummen för dig ska du veta :)

2008-06-03 @ 19:11:45
URL: http://color.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0