Jag Älskar Böcker

Godmorgon på er, hoppas att ni har sovit gott, har sovit som en stock och känner mig utvilad, har lite ont i huvudet så jag bestämde mig för att vara hemma. Det är sån där jobbig huvudvärk som dunkar i takt när man går, skit jobbigt. Men men. Så det blir en slapp dag idag. Kanske planera lite för i höst och så, vad jag vill göra m.m. Om jag vill starta eget och vad i såfall och med vem.

Härligt väder ute. Soligt och skönt så det blir att steka på altanen med en god milkshake och en bok. Älskar att läsa. Men det värsta är att när jag väl börjar läsa måste jag läsa ut den direkt, haha. klarar inte av att vänta. När jag var i Bulgarien med mamma och mina brorsor läste jag ut åtta böcker. Det är rekord.

Har massor med olästa böcker, bl.a Gossip girl som jag fick låna av min kära kusin :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0