Examenarbetet inlämnat

jag är fruktansvärt trött, somnade jätte sent i går och gick upp tjugo i fem, kunde inte sova eftersom jag hade redovisning idag av mitt examenarbete. Så jag ställde mig i duschen, fixade mig och så, blev iaf lite piggare, sen åkte jag med älskling till centrum för att vara säker på att jag skulle komma i tid till plugget, man vet aldrig med min buss hemifrån mig. Men iaf, satte mig på slussenbussen och lyssnade på ipoden och ville verkligen sova, haha men somnade inte, var väl för nervös. Var i skolan tio i åtta när jag började halv nio så det var skönt.

Redovisningen gick bra och de gillade min sida, jag hoppas att jag iaf får godkänt i det (kändes som det iaf) för då är jag säker på att jag har en examen. Man måste ha alla ämnen godkända och det har jag :) " stolt över mig själv " det trodde jag aldrig. Men iaf, har mejlat lärarna och kollat om jag har godkänt eller om jag måste kompletera något.. Så håll tummarna !

Fatta att jag tar EXAMEN nästa fredag, jiiiiiiiiiippie :D

Men det ska verkligen bli kul. Så spännande, självklart måste jag fira det på ett eller annat sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0