Dina tankar styr hur du mår!

Sitter verkligen och planerar min framtid nu och senare ska jag ha ett möte om det. Spännande spännande! Jag hoppas på det bästa nu och tror att det blir så som jag vill. Jag vet att det blir så, när jag vill något så blir det oftast så, jag är väldigt envis av mig. Och det är väldigt bra att vara det.

Om man vill något här i livet får man kämpa för det, har man drömmar, försök förverkliga dom.

Man måste verkligen tro på sig själv, man klarar mer än vad man tror, även om det inte känns så ibland. Mycket styrs av ens tankar. Negativa tankar gör så att man mår dåligt, och positiva tankar gör att man känner glädje. Alla känner sig nere ibland, men man får inte ge upp för det utan det är bara att kämpa vidare, till slut blir det bättre. Det är bara en själv som kan bestämma det..




Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Du får jättegärna hjälpa mig med bloggdesignen... Jag kan kolla runt lite och se om jag hittar lite inspiration. Har du några tips så får du gärna maila mig på [email protected]



kram

2008-06-24 @ 20:18:51
URL: http://sandranordqvist.blogg.se/
Postat av: Robin Carlsson

söt bild :)

2008-06-24 @ 20:19:02
URL: http://knodas.blogspot.com
Postat av: jenny

true true..

2008-06-24 @ 20:36:45
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: majaanki

jag vill också ha lika långt hår som du

aviiiiiiiiiiiiiis

2008-06-25 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0