Badrummet skiner

Pust ! nu är jag nästan klar med badrummet, har skurat, skrubbat väggar, städat och rengjort allt därinne, det tar tid fast det är så litet, jag tar kort på det sen så att ni får se.. Det skiner så rent är det och så luktar det citron, härligt.. Ska nog göra lite lunch snart, börjar bli riktigt hungrig.. Blir fisk med potatismos, mumsigt! jag älskar verkligen fisk, speciellt den här pangasiusfisken från asien, den är hur god som helst, speciellt om man har lite pesto på.. Mums!

När jag har städat klart allt funderar jag på att göra en spabehandling på mig själv.. Ansiktsmasker och sån! måste fräscha upp mig lite..

GLÖM INTE frågestunden i inlägget nedanför, passa på att ställa lite frågor. Svaren kommer upp senare idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0