vilka är ni ?

Har inte blivit några långa inlägg idag eftersom att jag har spenderat hela dagen på jobbet, har haft fullt upp, tänker inte ta upp så mycket om det eftersom att det inte är intressant. Hehe.. Det är rätt skönt att jobba när det är dåligt väder, då behöver man inte få ångest över att man inte kan vara ute.. Nog pratat om det...

Har ni haft en bra dag, själv tog jag precis en lång skön dusch och har smörjt in mig med oliva, guuud vad härligt.. Så nu sitter man här i sin Hello Kitty pjyamas och har laptopen i knät. Ska bara ta det lugnt ikväll, är dödstrött och börjar få ont i halsen igen, inge kul inge kul..



Eftersom att mina läsare bara ökar och ökar är jag intresserad av vilka ni är, svara på dessa frågor ;)

1. Var bor du ?
2. Hur ofta läser du min blogg?
3. Vad är det bästa med min blogg?
4. Vad saknar du?


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

din header är finfin! kram!

2008-07-08 @ 20:34:46
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Caroline

1. Var bor du ? Bor i hälsingland . Ca 40 minuter från Hudiksvall typ .

2. Hur ofta läser du min blogg? Flera gånger om dagen.

3. Vad är det bästa med min blogg? Att du uppdaterar så ofta .

4. Vad saknar du? Tävlingar kke ?

2008-07-08 @ 22:42:12
URL: http://carolinemode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0