Tisdag

godmorgon sötnosar, har ni sovit gott ? det är underbart väder ute så jag ska snart ut med lilla Mexx sen blir det frukost på altanen och bloggande där.. Mysigt! det ska bli jätte fint väder hela veckan så det ska bli skönt.. Äntligen är sommaren tillbaka.. Yippie!

Jag ska kolla runt massor på blocket idag efter en bil. Vill verkligen ha en egen nu och det behövs sen så det är lika bra att kolla. Men helst av allt vill jag ju ha en ny, men vi har redan tagit lån så jag vet inte om vi får ta mer.. Man tjänar på det i längden.. Hmmm ska prata med Sami.. Men först ska jag ge blocket en chans iaf..

Vad ska ni göra i dag då ?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Coolt med bil! :)

2008-07-01 @ 09:40:29
URL: http://sofie1994.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Jag hoppas verkligen att du hittar en bil :D

Ha det bäst !

2008-07-01 @ 09:44:46
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0