Tisdag

Godmorgon sötnosar ! hoppas att ni har sovit gott, jag är jätte trött och skulle helst av allt bara vilja lägga mig i sängen oc sova igen, men nej jag måste upp och jobba, men det ska bli kul..Jag trivs där så.. Så vi ska väl åka vid kvart över åtta, skönt att åka bil.

Ussh jag drömde sådana här verkliga drömmar inatt Jag drömde om att jag hade försovit mig och att jag fick jätte bråttom, sen drömde jag även att vi hade fest här hemma och när alla gästerna kom satt jag i morgonrock, var helt finnig i ansiktet, fettigt hår och allt.. Haha, shit vad man kan drömma ibland, att de kändes så verkligt också var skitjobbigt...

Jaja, vad ska ni göra i dag då ? något skojigt ?

Jag kommer självklart blogga från jobbet också... All for you guys ;)

/ Nikipikipöö

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag! :)

2008-07-08 @ 07:33:57
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Jonna: tack detsamma :)

2008-07-08 @ 09:27:12
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0