Svaren del 2

1.Vilka hårfärger har du haft?
jag har haft svart,brunt,blont, blont med brunt i underhåret, lila, orange(missfärgat)

2.Vad heter dina husdjur?

Mexx och Money

3.Hur många syskon har du?
5 syskon, två brorsor och tre systrar

4.Har du egen dator?
Japp en laptop

5.Vad jobbar du med?
Snart eget

6. Bästa färg?
Lila

8.Har du någon långsiktig dröm du vet aldrig kommer slå in?
Nej, jag tror att alla mina drömmar kommer att slå in ;)

9.Hur ser ditt liv ut om 10 år?
Typiskt svensson liv, karriärskvinna med eget företag, bor i villa ;)

10.Vad vill du att dina barn ska heta (om du ska ha några xD)
Adam och Ariel
 
11. Skulle du vilja bli kändis?
Klart jag vill ;)

12. Önskar du flytta till ett annat land?
Nej men skulle vilja ha ett hus någonstans där man kan vara ena delen av året 

13. Finns det något du speciellt ångrar?
Hemligt!

14.Om du hade tre önskningar, vad skulle du önska dig?
Att jag blir framgångsrik
Komma på ett vaccin mot cancer
Leva lyckligt i alla mina dagar

15.Om du hade fått leva om allting, hade du gjort samma saker då?

Nja, svår fråga, vet inte !

Kommentarer
Postat av: matilda

ännu mer skoj att läsa :)

2008-07-19 @ 23:24:54
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0