Söndag

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott. Jag har drömt massor med skit som kändes verkliga, vissa ville jag fortsätta drömma, andra var rena mardrömmar.. Det var lite jobbigt, men som tur vaknade jag... Men men, idag är det inte lika bra väder som det var igår, tråkigt, vad ska man då hitta på. Hmm, funderar på att åka till Nacka Forum och utnyttja mitt presentkort på H&M. Sen äta lunch där eller något. Hmmm funderar på om jag ska köpa upp mig på lite smink, men jag sminkar mig inte så ofta, men det kan vara bra att ha ändå.. Vi får se vad jag kommer hem  med, förhoppningsvis kommer jag hem med något.

Nu ska jag fräscha upp mig med en aniktsmask... Känner mig rätt sliten och ofräsch..

Kommentarer
Postat av: M i k a e l a

ÄLSKAR DIG <3

2008-07-06 @ 10:12:16
Postat av: N I C O L E

älskar dig med gumman

2008-07-06 @ 14:29:00
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0