Massor med kul att hitta på idag

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott, idag är det söndag och jag har massor att göra, bl.a ska jag träffa två kompisar om en liten stund för en fika, mysigt, skönt att man kan sitta ute i solen. Frågan är vad jag ska ha på mig, tänkte köra en repris på det jag hade i går men jag vet inte. Har jätte svårt att bestämma mig. Men jag hittar väl någn gammal trasa att sätta på mig, hehe.

Sen ska vi iväg på en fest så det ska bli roligt. Äta god thaimat och umgås. Mums. Saknar riktig thaimat, sist jag åt det var i januari då jag var i Thailand, Åh vill dit igen. Mamma och dom åker typ dit varje år, så i januari är det dags igen för dom. Ska nog packa ner mig själv i en resväska, haha! Nä men det ska jag spara pengar till så att jag och Sami kan åka dit igen. Vara borta en månad denna gång så man verkligen hinner njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0