Jag blir rent ut sagt galen

Jag blir galen på vissa människor, människor som bara tänker på sig själva hela jävla tiden och skiter i andra, skita i att plocka undan efter sig så att man får ta undan personens skit. Vem fan vill ha stökigt omkring sig, vuxna människor som inte kan ta hand om sig själva och sitt hem. Att leva i en svinstia och lukta illa, fyfan vad vidrigt. Nää blir så förbannad rent ut sagt, Gaaaah..

Nä men ärligt talat, jag blir bara så trött ibland, man undrar hur vissa människor tänker.

Vi lever i en sjuk värld, inte konstigt att människor blir sjuka.. Suck !


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag håller så med dig,,, snyggt och rent är skönt.

2008-07-21 @ 23:34:34
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag håller med !!

Men jag måste ju bara säga- vilket kul och spontant inlägg ;) Jag skrattade emellanåt även om inlägget är seriöst :P

2008-07-22 @ 09:13:47
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0