trötter

Klockan är sju och jag är så trött så att jag känner mig sjuk. ska snart borsta tänderna och krypa ner under täcket. Jag kommer nog att somna rätt tidigt idag med. Bara jag håller mig till halv nio. Om det nu går. Im tired. Älskling ska gå kvällskissen med Mexx vid tio eftersom att jag har varit ute på tre promenader idag. Gud vad jag gnäller om att jag är trött men det skiter jag i. Haha!!

Nog pratat om det, imorgon ska jag prata med Tina om hur det blir i veckan när vi ska ses, Har inte setts sen i december, vi ska även prata om att ses i helgen och laga middag ihop vi fyra. Trevligt trevligt!
Ikväll är det outsiders, ett väldigt intressant program, undra vad det handlar om ikväll. Det börjar klockan åtta femman för er som vill se det..


Kvällens fråga: Guld eller silversmycke?

image847

Kommentarer
Postat av: Kristin

Silver om jag får bestämma!

2008-01-21 @ 21:06:02
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0