trött och sliten efter en lång dag

06.30 ringde klockan i morse och vi hade bråttom hem till Samis föräldrar för vi hade hyrt föreningens tvättstuga, där spenderade jag och älskling typ fem timmar. Vad trött jag var. Efter det åkte vi med Mexx till min kära kusin där han ska bo ett tag framöver. På vägen dit somnade jag, och vet ni vad jag vaknade av, HAHAHA, min egen snarkning. ASG. Hur lyckas man, men jag lyckas med det mesta. Men men. Sa hej då till mitt lilla charmtroll innan vi begav oss till nacka för att köpa poleringsmedel till min mobil, nej det funkade inte. Skit dåligt.. Hmmm.. Jag som hatar repor, Någon som kan rekomendera något bra poleringsmedel?

Efter besöket i forum begav vi oss hem till Samis päron för att hämta all tvätt. Mycket var det. Nu har vi packat det mesta och vi känner oss redo att åka imorgon till värmen. Längtar verkligen. Men ändå känns det inte som att vi ska åka imorgon. Lite pirrig är man men inte överdrivet. Har med mig sju tusen i fickpengar vilket borde räcka, Det kommer bli en del shopping, men dit vi ska är det rätt lugnt, så vi får väl ta taxin till Phuket och shoppa där. Det är skönt att vi åker på kvällen för då kan man sova det mesta av tiden på planet. Tar ju ändå elva timmar. Har rest sexton timmar som mest så det här går bra. Flygrädd? ja lite. Men man ska ju utsätta sig för det man är rädd för för att få bort rädslan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0