Söndag

Godmorgon
gick upp 08.20 idag med för att gå en prommis med Mexx 40 minuter. Mysigt mysigt. Det är kallt ute men det är sol så det var verkligen skönt att komma ut. Efter det blev det dags för frukost och nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite. Idag ska jag vara för mig själv medan älskling ska iväg och fixa sin bil och kolla allting innan han ska på besiktning imorgon. Så jag ska bara ta hand om mig själv idag, det ska bli skönt, ibland behöver man sådana dagar.

Det här ska jag göra idag!

Städa
Tvätta
Plugga
Se på film
Gå ut med Mexx
Fixa naglarna

Inte så mycket som händer vilket är skönt, det är ju söndag då man bara ska ta det lugnt inför en ny vecka..


image893

image894

image895


Kommentarer
Postat av: Ap

Vilka fina bilder :)
God morgon :)
Jag ska också städa.

2008-01-27 @ 09:54:40
URL: http://glasskiwii.blogg.se
Postat av: Ap

Svar: Varsegod :)

2008-01-27 @ 10:37:02
URL: http://glasskiwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0