Semlor, mums

Min blogg har inte haft så många läsare när jag var i Thailand men nu börjar ni hitta tillbaka vilket är jätte roligt. Kul att ni gillar min blogg. Jag har lite planer för framtiden här på bloggen. Jag kommer utöka bilder på dagens outfit, bilder på diverse saker + mycket annat..  Hittade precis en repa på min mobil, jag blir galen. Jag hatar repor på skärmen. Har provat allt möjligt. Ska kolla på expert eller något annat om dom kan hjälpa mig, för det här går inte längre. Hehe.. Nä, nästa mobil jag skaffar ska vara med lock så jag slipper det här. Men jag älskar ju min mobil.. Ajja.. Jag sitter här och tänker på älskling som jobbar inne i Stockholms city.. Miss you darling.

Igår var jag inne i bageriet för att hitta något gott bröd att köpa, och då såg jag massvis med semlor, vaniljsemlor. När är det semmeldagen?, jag var sugen på att köpa två i går men jag avstod. Men nu ångrar jag mig. Dricka varm choklad och äta semlor skulle inte vara så dumt, och sitta vid våran öppna spis. Åhh så mysigt! drömma kan man.. Men jag ska göra det verkligt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0