Morgondagen är nära

Morgondagens lista

¤ Gå upp relativt tidigt
¤ koka ägg och göra äggmacka med varm choklad
¤ Tänkte skriva här att jag skulle ut med Mexx, men det lilla livet är inte hemma. Känns tomt..
¤ Ta och blogga
¤ Packa
¤ Städa
¤ Ansiktsmask och hårinpackning
¤ Fixa fötterna
¤ Duscha
¤ Blogga igen
¤ ÅKA

Pirr pirr pirr, börjar få lite resfeber nu. På planet blir det massor med tidningar och en bok jag fick av Ellinor, tack gumman ♥ tänkte även prova att ha sockor på mig på planet, för mina fötter svullnar som fan och om jag har varma mysiga sockor kanske det inte blir lika mycket. Om jag får plats i väskan tänkte jag även ta med mig min lila filt. Mysigt!! Tre personer kommer jag sakna extra mycket, Tina, Mikaela och Ellinor, älskar er gummor..

image818


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig mest ta massa bilder och njut av din semster nu men tänk även på oss när det blir för varmt i solen ;)

2008-01-03 @ 21:12:22
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0