Mmm chokladmuffins

Sitter här på jobbet och bara längtar till lunch, om ca en och en halv timme är det dags, vill ha mat nu. Idag har jag med mig tacos så det ska bli gott.. Jag sitter här och funderar över om jag orkar lyfta min rumpa och pallra mig ner till donken för att köpa en chokladmuffins, det skulle sitta fint till efterrätt. Hmm, ska jag eller ska jag inte. Det tar ca två minuter att gå dit så det borde jag väl orka, haha men jag vet inte. Ska först gå en prommis med mexx i en halvtimme, sen trycka i mig lunchen på resterande tid, och jag äter segt. Var alltid klar sist i skolan. Hmm. Svårt beslut. Kanske tar bilen ner för då kan jag ta drive in. Snacka om att jag är lat. Nä får fundera lite till. Återkommer med hur jag gjorde efter lunch.

image930

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0