Mitt hår

Som ni kanske vet har jag färgat mitt hår rätt mycket och det blev förstört och matt och livlöst. Varje gång jag gick till frisören kom jag därifrån gråtandes för att de klippte för mycket. Nu har jag inte färgat på ca ett år vilket har resulterat i att jag har fått ett tjockare, mjukare och fräschare hår. Det har blivit långt och fint och min naturliga hårfärg kommer fram mer och mer. Eftersom jag färgade det mycket så har det blivit mörkare. Jag har igentligen mellanblond. Jag älskar mitt hår nu och ska snart beställa tid hos frissan och klippa topparna. Nu ska jag verkligen ta hand om håret och inte färga det ingen, för jag vill verkligen ha ett långt fint hår. Det här är enda sättet..
Jag är glad över att mitt hår växer som ogräs. Om jag tex klipper till axlarna. Sen ett halvår senare har jag långt igen.. 











Kommentarer
Postat av: Sarah

:) Jag tror att om man vill något tillräckligt mycket så får man det :)..

Ditt hår är jätte fint naturligt, så tycker de låter som en jätte bra ide att låta de få leva sitt eget liv. Puss

2008-01-27 @ 14:06:05
URL: http://color.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0