Livet är hårt ibland..

Nu har jag pluggat i ca en timme och har kommit en bra bit på väg, Ska snart köra igång igen men jag måste ta en liten paus.. Annars blir det för mycket att ta in på en gång. Kollade lite på Unga Mödrar som gick på Tv nyss, jag längtar efter att få en bebis nu. Men jag ska vänta lite. Men man blir lite sugen..

Börjar redan bli trött och jag lär somna rätt tidigt ikväll. Tänkte se dokumäntären som börjar åtta om fettman tog hennes liv eller nått sånt. Sen efter det är det Mord i Sinnet. Helt okej!.

Älskling stod för matlagningen som vanligt, när man kom hem var det redan klart, du ska veta hur mycket jag uppskattar det älskling. Det blev tonfisksås med broccolli och svamp och tomat, och pasta till det, mums. Jag är seg i kroppen och jag hoppas inte att jag blir sjuk, för det får jag inte bli, det har jag inte tid med. Har en hel del att göra. Stress stress stress.. Allt arbete med fakturorna tog på min rygg, har svinont.. Funtar på att uppsöka en naprapat innan jag förstör den helt..  21 år och redag ryggproblem, hur ska det här sluta, och hur fan blir det sen när jag skaffar barn. Jag ska börja simma med Tina senare och då får man upp ryggmuskelaturen lite. Någon som vet någon bra övning man kan göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0