Kyla och sorg

Godmorgon
Brrr vad kallt det är ute, vill inte ut i kylan men jag måste, ska snart gå ut på en långpromenad på ca en timme med Mexx som just nu ligger och sover på mattan.. Efter det ska jag bege mig till jobbet där jag bl.a ska lära mig växeltelefonen. Ska bli spännande. Jag har ännu inte fattat att Heath Ledger är död. Sitter och kollar på lite klipp på youtube om honom. Sorligt!

När jag kommer hem från jobbet idag måste jag plugga som en galning, för imorgon har jag mitt prov. Ush! Hoppas verkligen att det går bra.. Tycker att det har varit lite svårt med flashprogrammering, men programmering överhuvudtaget är svårt, det tar tid att lära sig. Jaja det går säkert bra, bara jag ägnar några timmar till att plugga idag så borde det inte vara några problem..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0