jobbet

Nu passar jag på att skriva ett längre inlägg. Kom till jobbet ca tjugo i åtta då jag börjar åtta. Ute i god tid. Det var lite kö idag på motorvägen men det släppte rätt fort vilket var skönt, hatar köer. Gick upp vid halv sex imorse då jag ställde mig i en varm skön dusch som jag måste göra varje morgon för att vakna till liv. Sen blev det frulle som bestod av fil och flingor. Mumsigt. Klockan kvart i sju tog jag med Mexx på en halvtimmes promenad vilket är skönt att göra innan man ska sitta hela dagen på jobbet. Måste komma igång med träningen känner jag. Min kropp mår inte speciellt bra. när det blir varmare sedan ska jag börja springa igen. Först gå typ fyrtio minuter med Mexx och sen springa en halvtimme, åhh låter jätte skönt. Så får det bli. Och nu måste jag göra det.. Inte ge upp efter några dagar, Haha.. Sitter och chattar med Sarah som just nu befinner sig i Kambodja. Spännande. Dit skulle man vilja åka. Nära Thailand.. Samis föräldrar ska åka till Grekland i sommar och vi är inne på att följa med, om ekonomin tillåter det. Men det gör den nog, Så i sommar blir det Grekland igen.. Maybe, inget bestämt..

Åhh på söndag åker Tina till Thailand i tre veckor, hur ska jag klara mig. Jag längtar redan bort igen fast jag bara har varit hemma i dryga en vecka.. Skulle vilja åka på Spa weekend. Gud vad härligt! drömma sig bort lite när man sitter på ett jobb i nio timmar per dag.  Suckar. Vad är det här för liv. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0