Godmorgon

Åhh jag är så trött och vill bara gå och lägga mig i sängen igen, gick upp halv sex och gjorde de dagliga rutinerna, duschade, åt frukost och fixade mig. Ska snart ut med Mexx i mörkret, något jag inte ser fram emot. Sen ska vi åka till jobbet. Brukar vara där en halvtimme innan jag börjar för att bara koppla av, logga in på datorn och så.. Idag händer inget speciellt, ska hem efter jobbet, tvätta en maskin med kläder.. Hinner inte så mycket då man är hemma halv sex på kvällen, långa dagar.. Så man är helt slut..

Jag hoppas verkligen att jag är ledig på torsdag och fredag. Skulle behöva det för att hinna uträtta diverse saker. Och sen vill jag in till stan och shoppa ju, så idag ska jag prata med the boss, och höra hur det blir med mig på tor fre när de andra ska på KickOff..

Mexx ligger fortfarande och sover och snart ska jag tvinga honom ut i kylan, stackarn, hårt liv för en liten hund. Han saknar nog mamma, han är en riktig mamma gris. Ska bli kul att se när vi hämtar dom på Arlanda, Vi tar med oss Mexx då. Haha!

image929

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0