Godmorgon

Godmorgon. Jag har sovit jätte bra i natt och känner mig utvilad vilket är bra eftersom jag har ett stort prov i eftermiddag från 4-17.30 så jag är nog inte hemma föränn vid halv sju. Lite sent men men. Ska snart ut med hunden innan jag ska bege mig till jobbet, idag får han stanna hemma, älsklings pappa går ut med honom vid lunch och då klarar han sig till älskling kommer hem. Jag ska själv ta bussen till jobbet idag för det blir enklare så. Ska vara där halv nio då Mats ska hjälpa mig att koppla in växeltelefonen. Sen ska jag fixa lite med fakturor och sen får vi se vad som händer, jag bloggar från jobbet sen också.. Vad är det här för väder vi har. Ska det här kallas vinter eller.. Suckar.

Dagens outfit
linne: Gina Tricot
kofta: Cubus
Jeans: BikBok
Scarf: Thailand
Leksaker: Mexxs

image860

Vi hörs om en stund .. ♥



Kommentarer
Postat av: Theresan

Missa inte tävlingen på min blogg där du kan vinna ett snyggt NITARMBAND från cocoo.se! Kika in och var med du också :)

Kram /Therese

2008-01-24 @ 07:03:58
URL: http://theresaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0