Fredag

Godmorgon

Hoppas ni har sovit bättre än vad jag har, jag vaknade ungedär vid halv ett med den värsta magsmärtan någonsin på högra sidan vid buken. Jag kunde inte resa mig upp utan varje gång jag gjorde det höll jag på att svimma och blev alldeles varm. Så ont har jag aldrig haft, smärtan varade dryga halvtimmen. Nä det va hemskt, idag kan jag iaf resa mig upp men jag är fortfarande öm, men måste till jobbet ändå, får knapra treo om det skulle bli för smärtsamt. Det var verkligen en mardröm.. Men men här sitter jag nu. Trött och ska snart gå ut med Mexx på en långis prommis. Han följer med till jobbet idag vilket ska bli kul. Som vanligt står älskling för matlådan som innehåller fiskpinnar, hemlagad potatismos a la Sami fetaost och svamp. Mums..

Det är skönt att det är fredag idag, vilket betyder att jag har en ledig dag.. Den uppskattas. Så ja jag jobbar sex dagar i veckan, men det har jag gjort förut med, man måste få en inkomst på något sätt så. Man får lära sig att leva med det. Man tar mer vara på den tid man är ledig då.. Jajja. Som sagt det är fredag idag och jag slutar väl fem idag i guess om det inte är så att man får gå tidigare på fredagar, man kan hoppas. Idag ska älskling och jag köpa hämtmat, är så sugen på en sallad så det får bli det, sen blir det att glo på film i stort sett hela kvällen vilket ska bli mysigt..

Nu ska jag fixa klart mig och sen sticka ut på en långpromenad i mörkret.. Ussh

Ha en trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0