Fika

Fikade som sagt med Tina idag vilket alltid är trevligt, vi satt på cafét i någon timme, sedan skiljdes vi åt och ska ses på fredag igen vilket jag ser fram emot, då blir det shopping :D . shoooooopping i massor. Men det värsta är att när jag verkligen vill shoppa, då hittar jag ingenting, sen när jag inte ska shoppa så dyker alla snygga kläder upp.. Haha men något hittar jag säkert..

Idag har jag som sagt varit på jobbet, från 8-13.40, sen efter det var jag hos tandis, polerade tänderna lite så nu är de vita och fina. Ska snart fixa lite här hemma och sedan lägga mig i sängen och koppla av. Mys med älskling, ska försöka flörta till mig lite massage *hundögon*.. Älskling besiktade sin bil idag och den gick igenom utan problem vilket var bra. Och när man kom hem stod middagen färdig, vad skulle jag göra utan dig gubben.. Du är bäst!

Här kommer lite bilder från fikat idag, och Tina jag sätter in en bild på dig, du är ändå alltid lika söt så :)
du är verkligen en underbar vän gumman, utan dig funkar det helt enkelt inte.. 


image917



image915

image916

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gammal vänskap rostar aldrig sägs det ju :D

2008-01-28 @ 18:10:33
URL: http://maaango.blogg.se
Postat av: Tina

tack för idag gumman ! hade jätte mysigt! äntligen fick ja träffa dig igen *ler* hoppas på shopping på fredag :D puss vännen

2008-01-28 @ 20:10:40
Postat av: niki svarar:

Svar till Tina:Tack själv sötnos, JAAAA det måste bli av annars blir jag shoppingsjuk ju :(

2008-01-28 @ 20:37:42
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: N I C O L E

mikaela: Aaa det är ju så .)

2008-04-10 @ 15:12:07
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0