Ett eget dressingroom

Dressingroom
Vafan Tina se till att bli frisk så vi kan ses, saknar dig som fan. Och jag har inte shoppat på länge ( i sverige) så det är dags, och om inte du blir frisk snart vem fan ska jag dra med mig in i alla affärer. Haha!

Nä men jag har faktiskt inte varit inne i stan på länge så jag känner suget på att shoppa shoppa shoppa massor med nya kläder. Det kanske är därför jag känt mig lite nere på sistonde. Gina måste ha fått in massor med nyheter. Nyheter varje vecka ju, så jag ligger efter dryga fyra veckor.. Hmm. inte bra inte bra. Jag är verkligen i stort behov av nya kläder. Just nu sitter jag här med en tröja med ett litet hål i. Pinsamt. Och det blir bara större och större. Sy kan jag inte heller, sånt förstår jag mig inte på. Min symaskin gick sönder direkt och då gav jag upp. Jag skulle kunna diskutera kläder i all evighet, finns inget roligare att prata om (nästan iaf) man önskar att man hade så mycket pengar att man kunde gå in i en affär, roffa åt sig en hel hög med plagg, utan att kolla på prislappen. Livet skulle vara härligt då inte sant.. Men här sitter jag, fryser,hungrig på halvdåligt humör, hål i tröjan och är en helt vanlig fattig student som sliter arslet av mig för att kunna ha råd med diverse, visst dom betalar åt mig hemma, det mesta, men kläder står jag för själv. Och ni vet ju att jag älskar kläder så det blir en del. Men det mesta ges bort då jag inte får plats i min lilla gaderob som jag delar med min pojkvän. ni skulle bara se hur den ser ut, jag säger bara shame on me som jag behandlar mina kläder. Fyfy. Så snälla älskling, gör en ny gaderob, du är för fan snickare.. När vi flyttar sen till hösten troligen så ska jag ha ett dressingroom. ett EGET sådant.. Åhhh vad jag längtar. Vi ska ju flytta till en bostadsrätt så det är inga problem.

image861

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Hehe jag känner igen det där med o vela hit o dit :P jag får tvinga mig själv ibland att inte vara så föränderlig ^^.
Vad härligt att du hade det bra i thailand! Jag har aldrig varit där men måste åka dit snart :D Kram

2008-01-24 @ 11:05:03
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Sarah

Behöver också ut och shoppa, var evigheter sen :)

2008-01-24 @ 13:17:40
URL: http://color.blogg.se
Postat av: addan

as snygg soffa

2008-04-28 @ 18:50:01
URL: http://www.addan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0