En ny dag

Godmorgon

Kom till jobbet vid halv åtta, men innan jag kom hit svängde jag förbi donken för att köpa två chokladmuffins, deras är en höjdare, så himla god, så jag har redan tryckt i mig ena, den andra spar jag till eftermiddag. Imorse hade jag jätte svårt att komma upp, jag bara önskade att jag kunde få ligga kvar en stund till, men nej, upp var jag tvungen. In i duschen och sen ut i spöregnet med Mexx. Det var mindre kul då jag blev dygnsur om fötterna och var tvungen att byta både strumpor och skor. Hatar regn.

Idag ska jag prata med chefen om hur det blir imorgon och på fredag, jag hoppas innerligt att jag är ledig, för jag behöver fixa saker såsom, storstädning hemma, städa bilen, gå till ungdomsmottagningen, jobba med mitt vanliga jobb, plugga, tvätta, Sova ut lite, boka tid på vårdcentralen och så shoppa med bästis, snäääälla ge mig lite ledigt, jag jobbar sex dagar i veckan annars. Jag hinner inte med andra saker ju. Så håll tummen att det går. Jag tycker lite synd om mig själv nu, hehe men men det är bara att bita i det sura äpplet.. Hinner inte göra av med pengar vilket gör att man har god ekonomi så det är väl bra på det sättet.

Streeeeessigt värre... Snart kommer väl rynkorna också!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Håller min tumme så hårt ja kan ! :D hehe
puss gumman min

2008-01-30 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0