En lugn kväll

Har precis kommit hem från Samis päron där det bjöds på god mat, lax i massor, kyckling med inbakad skinka och ost, tomatsås och pasta. Mums, sedan kollade vi på bilderna från Thailand. En mysig kväll helt enkelt. Jag är så himla trött nu. Ska snart krypa ner i sängen och se en skräckis med älskling. Någon Japansk.. Om den är bra kan jag skriva lite om den imorgon..

Jag har verkligen inte ställt om tiden utan jag är helt DÖD jag är så trött, då menar jag verkligen jätte trött, men jag kan inte gå och lägga mig nu liksom, eller.. Hmm det känns lockande, nä jag ska hålla mig en stund till. Fixa lite och så.. Måste upp tidigt imorgon för att jag har ett läkarbesök, men har inte den blekaste aning om vilken tid det var så det är väldigt frustrerande, visst om det var nära skulle det inte vara några problem men nu tar det mer än en timme att åka dit så.. Suckar.. Sen innan jag åker måste jag ut med Mexx.. Men det löser sig, jag har en "liten" aning om att det var runt tolvtiden jag ska dit, jag har lämnat meddelande på avdelningens telesvar så de ska ringa upp imorgon.. Det här är inte likt mig. Jag som alltid fixar allt i tid. Men jag har lärt mig en läxa. I värsta fall får jag ta bilen dit så det är inte hela världen.. Men det är jobbigt. Det är det.. Nä skit samma nu. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0