Underbar onsdag

Nu har man precis anlänt till jobbet och jag är på TOPPENHUMÖR, glad och sprallig, haha. Kan bero på att solen är framme, för en gångs skull. Underbart. Jag fick skjutsa B till centralen imorse och körde för första gången inne i stan själv, vilket gick hur bra som helst. Älskar att köra bilen och känna friheten att ta sig vart man vill, när man vill, man behöver inte tajma in med några bussar. Härligt..

Idag har jag mammas lasange till lunch, ska bli smarrigt. Våra datorer skulle stängas av mellan elva och ett, så då får jag se vad jag hittar på. Fixa lite här på jobbet. Eller kanske gå en promenad i solen. Hmm, men vi får se helt enkelt.

Just det, någon som kan ge tips på vad jag kan ge pappa som fyller 45 år ? Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ge. Så ge mig lite tips nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0