Tisdag

Godmorgon
Hoppas ni har sovit gott? jag har sovit som en stock, och drömde ännu en gång att jag var gravid, magen kom på en dag och den var hur stor som helst, vaknade till och var tvungen att känna på magen, men där fanns ingen gravidmage. Jag börjar tänka på barn mer och mer. Jag längtar efter barn. Men jag känner mig inte redo än, massor med saker att fixa innan. På tal om att fixa saker, det är inte långt kvar tills jag tar examen och jag är lite stressad över att skaffa jobb. I början får man väl ta vilket jobb som erbjuds men sedan vill jag verkligen starta eget. Det är min stora dröm. Först ska jag fixa ett bra namn och sen gå till banken och så.

Jaja, nog pratat om det. Idag är det tisdag, grått och trist ute, och inte minst sagt kallt, brrr vad jag fryser, sitter här med skinnjackan och skakar tänder. Så kallt. Nu vill jag ha sommar. Jag vill jag vill jag vill. Mamma och dom planerar ännu en resa till Thailand och jag är sugen på att följa med. Tre veckor denna gång. Underbara Thailand. En vecka i Khao Lak och resten i Krabi. Krabi var vi för första gången för snart sju år sedan, ett underbart ställe. Dit vill man igen.



Kommentarer
Postat av: matilda

svar: tack :) den där bilden är tagen med en canon ixus 40 haha! så vissa av mina bilder är tagna med den, och andra med mammmas systemkamera hon har på jobbet men tar hem ibland. längtar tills jag fyller 18, då jag får en egen system :)

2008-02-12 @ 09:41:55
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: matilda

åh tack :) jag har gjort den i photoshop hehe ;D lite svårt att säga hur ;P

2008-02-12 @ 09:47:07
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0