Söndag

Godmorgon
Jag har sovit jätte bra och bara längtat till den här dagen. Vet ni varför. haha jo för att kunna se Gossip girl såklart. Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig lite. Ussh har börjat bli lite blek igen så det är dags för mer B.U.S. Jag gillar verkligen Niveas. Idag blir det slapp dag igen, ska fixa lite här hemma. Tvätta och lite sånt. Imorgon är det dags för ännu en jobbdag och då måste man vara på topp. Hmm undra vad jag ska hitta på till lunch, är lite smått hungrig nu. Äggmacka och varm choklad kanske. Hehe vi får se. Åhh jag har träningsvärk i vänsta armen efter bowlingen. Har verkligen otränad kropp. Och inte nog med det, jag har ont i rumpan också. Har ingen aning om varför. Skumt. Nä nu ska jag duscha. Blir mer bloggning sen.  Vad ska ni hitta på denna underbara söndag?

image1064

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0