Några av svaren på frågorna

Jag tar några av svaren på frågorna nu :)

Sofie
baddräkt vs. bikini, vad kör du på i sommar? =)
Jag kör på bikini, helst utan band också för att undvika att få ränder :)

Jossan
Hejhej :)
Vad pluggar du till?
Jag pluggar till webbdesigner och är klar till sommaren.

Anonym
har du köpt de jeansen i bikbok?
Japp det har jag. Köper nästan alla där :)

Tilda
favoritbloggar? favoritmat? :D
Mina favoritbloggar är Kenzas, Karin Olofsson och Stina, ni vet förmodligen vilka de är men deras bloggar läser jag dagligen. Gillar verkligen dem.
Min favoritmat är Indiska köttbullar och sen Lax :D Mumsigt. Lax med massor med citronpeppar är det bästa som finns.



Kommentarer
Postat av: Jonna

gillar de bloggarna ja med;)!

2008-02-07 @ 19:43:05
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Anonym

så du tycker inte om min blogg då ..:'(

2008-02-07 @ 19:59:52
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0