Mycket man vill ha

Jag sitter här och funderar över två saker jag vill köpa inom den närmaste framtiden, visst det är massor med saker igentligen men de här två är det jag prioriterar mest. En ny mobil och en Nikon kamera. Jag har hittat den kameran jag vill ha, men den kostar lite över fem tusen viket gör att jag måste tänka på ekonomin, och om jag verkligen behöver en ny. För min Pentax kamera är helt okej den med. Men däremot älskar jag att fota och då ska man ha en rejäl kamera.. Min mobil ska vi inte prata om. Känslig för allt så det är typ tusen repor i den. Längre ner ser ni de bilder jag fotade till mitt projekt i 3an på gymnasiet, där skrev jag om skillnaden mellan tigern och katten. Jag fick MVG vilket var jätte kul

image1005

image1006

Kommentarer
Postat av: Knutte

Vilken Nikon är det du siktat in dig på? :)

2008-02-06 @ 20:32:42
URL: http://knutte.blogg.se
Postat av: N I C O L E SVARAR

Jag är sugen på Nikon D40x :D verkar vara jätte bra, iaf vad jag har hört :D

2008-02-06 @ 20:36:39
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0