Minispa

Jag kom just på att jag ska vara ensam ikväll. Sami ska på Hockeymatch. Får se vad jag ska hitta på , ska nog bara slappa och ta hand om mig själv. Göra ett mysigt fotbad och beställa lite mat, hmm ja jag får se. Är sugen på att baka något, som kladdkaka eller bullar, mumsigt. Min syster skulle baka kladdkaka och då blev jag så suktad så jag måste nog göra det, jag älskar verkligen choklad. Finns inget godare. Sen tänkte jag ta en långpromenad med Mexx också, komma ut och röra på sig, inge kul att sitta stilla hela dagarna. Men så är det när man har kontorsjobb. Många här går ju och tränar på lunchen, men det är jag för lat för.  Nä men jag ska verkligen ha ett litet minispa när jag kommer hem.

Det här ska jag göra

¤ Gå ut en långpromenad med Mexx
¤ Äta middag
¤ Fixa ögonbryn, naglar, fötter och ansikte
¤ Ta en dusch
¤ Ta b.u.s
¤ Äta glass och kolla på Tv
¤ Sova

Kommentarer
Postat av: Malin

åh okej =) vad spännande, vart praktikserar du då? =)

2008-02-19 @ 15:25:53
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Anonym

Malin: Aaa :D hehe

2008-02-19 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0