Måndag

Godmorgon
Hoppas att ni har sovit gott. Jag har sovit som en stock, gick upp tio i sju vilket var skönt. I går såg vi på en skräckfilm, tror den hette vacancy eller nått liknande med Luke Wilson i huvudrollen, den var bra, otäck. Hehe som vanligt hoppade jag till typ hela tiden. Var tvungen att hålla Sami i handen. Den filmen rekomenderar jag verkligen.
 
Idag är det måndag, en ny vecka på jobbet, kom till jobbet vid nio idag, fick ta bussen för en gångs skull, har bara använt mitt busskort tre gånger och det går ut den 4e mars. Onödigt med pengar, ska nog börja köra på sms eller nått, ändå inte jag som betalar räkningen :) men brukar ligga bra varje månad. Jag kollade mitt konto i går och jag blev glatt överaskad över hur mycket pengar som var sparade där, så idag ska jag kolla runt på nätet efter lite kläder, det är jag värd, jag sparar ju pengar till att betala av studielånet, möbler tills vi flyttar och sådana saker, en bil sparar jag till också, men man kan ju inte spara hela tiden utan måste unna sig lite ibland också. Bara man har koll på sin ekonomi så.


Jag älskar att shoppa kläder och spar varje månad till att kunna shoppa loss månaden efter. Hur mycket pengar lägger ni på kläder varje månad?

Kommentarer
Postat av: Natta

jag lägger ner ca 8000 per månad ;P haha

2008-02-25 @ 09:47:32
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

studiemedel + jobb ;) haha
januari månad shoppade jag för 10000 kr. dock så hade jag ett nyårslöfte att max shoppa för 2000 per månad men det går ju inte :D

2008-02-25 @ 10:03:34
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

varje helg om jag inte har en tenta på en helgdag som det varit två gånger detta år :O
fast jag kan inte skratta mig lycklig när jag ser all shopping. det hemska är ju att jag har en hel del räkningar att betala också :D
Nej jag måste skärpa mig. denna månad har jag hittills shoppat för 2000 om vi inte räknar med solisarna som jag köpte. har öppet köp och funderar men de var lite för dyra så tror de åker tillbaka ;/
tänk hur mkt kul jag hade kunnat ha med alla pengar jag slösat bort? :D

2008-02-25 @ 10:07:35
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: NICOLE

Natta: Ojj vad mycket, vilken lyckost :P

2008-02-25 @ 10:18:54
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: NICOLE

Natta: Okeej , men shit vad mycket du spenderar varje månad, undra hur din gaderob ser ut :P

2008-02-25 @ 13:37:38
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0