En bra hårinpackning?

Har precis kommit tillbaka till kontoret, fick nämligen en uppgift att gå till polisstationen och anmäla våran kamera som är snodd, någon gick igenom mammas och B väskor, när dom kom hem från Thailand, rotat och hållt på. Att det finns sådana människor, det är pinsamt. Men men tur att man har försäkring så det gick bra hos polisen, men ändå. Att rota bland någon annans saker. Efter jag hade varit där drog jag till mc donalds, min hunger blev för stor, så jag köpte mig en stor pommes och två dipsåser, onyttigt men gott. Nu är man mätt och belåten och har nya krafter. Är så trött fast jag sover typ nio timmar per dag. Hur är det möjligt. Jag kanske sover för mycket helt enkelt för vad jag har hört ska man typ sova sju timmar. Jaja. Längtar hem, ska göra en hårinpackning på mitt hår och fixa mig lite.


Någon som vet en bra hårinpackning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0