Bad hair day

Godmorgon
Hinner inte blogga så mycket när jag är hemma på morgonen men det tar jag igen nu. Kom till jobbet vid nio idag och just nu är vårat intranät nerkopplat så jag kan inte jobba med det. Så då blir det massor med bloggande. Åhh jag har verkligen en sån här bad hair day idag, ingenting funkar, det ser bara förjävligt ut, jag hatar desutom min hårfärg som den är just nu så jag funderar på att göra blonda slingor. Gud vad jag tjatar om mitt hår men nu är jag verkligen desperat. Ussh mår dåligt över att ens tänka på det, hehe.  Nä nog pratat om det, idag är det tisdag och det blir jobb till fem idag, efter det ska jag träna, nu har jag verkligen kommit igång. Lunchen består av wok, mumsigt. Snart två timmar kvar till lunch. Sitter här och chattar med en jätte gullig tjej som jag började snacka med här på bloggen. Det kom fram till att vi bor jätte nära varandra. Roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0