Torsdag

Godmorgon sötnosar! har precis tagit del av era kommentarer och drömmar, det var väldigt intressant, blandat och jätte fina. Jag hoppas att ni uppnår dem.. Lycka till!

Jag känner mig inte så kry idag, håller nog på att bli sjuk, är förkyld och har ont i halsen vilket inte är speciellt roligt! så jag sitter här med sockor, mjukiskläder och en sjal, haha! Ska nog ha huvudet över varmt vatten också, för att rensa luftrören! Stackars lilla mig. Inge kul att vara sjuk! så idag ska jag bara ta det lugnt, ska även ringa läkaren och få en tid. Ringde han nyss, och an är på semester, jag får avvakta annars får jag ringa en annan.

Hoppas att ni mår bra iaf!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Jen

Neej semester,läkarna ska vara på plats och ta hand om dig,, ,det är liksom deras jobb...

2008-08-14 @ 09:12:49
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: j

Vad tycker du om Blondinbella , kenza , Kissie och stinalee?

2008-08-14 @ 11:05:29
URL: http://kissandhug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0