Vinter igen?

Godmorgon har varit vaken sedan klockan fem vilket var jobbigt, kunde verkligen inte somna om, men jag gick iaf upp klockan tio i sex.. Ska dra om en halvtimme. Jag hoppas verkligen inte smhi prognoserna stämmer, då kommer ju fan vintern tillbaka :( vad är det här, nu ska det ju vara sol och värme. Åhhhh.. Kommer det någonsin bli vår? ..Jag som tänkte ha vårskorna på mig idag. Men icke sa nicke, skulle ju regna så det får väl bli gympaskor. Jajja. Nu ska vi inte vara negativa. Våren kommer väl när man minst anar det.


image2039


Kommentarer
Postat av: erlaperla

samma här det började snöa idag :/ , fixa min design snaart ! :D

2008-04-08 @ 07:27:51
Postat av: Caroline

Ha en bra dag!

2008-04-08 @ 08:08:18
URL: http://carolineklaesson.blogg.se
Postat av: Anonym

regn suger såå hårt! jag hatar regn det försör min dag...bläää

2008-04-08 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0