Valborg

Valborg idag, hehe många ungdommar ska ut och supa. Kul. Not..Själv ska jag spendera kvällen med älskling, familjen, Samis familj och vänner. Ska bli jätte trevligt. Mamma håller på att laga pajer för fullt, mumsigt, och sallad och sånt till det. Så jag ska hämta älsklings familj vid halv sex. Eftersom att jag är nykterist kan de alltid räkna med mig. Hehe. Har inte druckit något på flera år vilket jag är stolt över. Jag har kul utan alkohol. Vissa dricker för att det är gott ( lagom mägnd) andra vill dricka för att stärka sitt självförtroende. Men mitt självförtroende är redan starkt och jag kan ha kul utan att bli full. Sedan tycker jag inte om sånt heller. Har aldrig gillat öl eller vin, xider gick bra men det har jag slutat med för länge sedan...

Så vad ska ni hitta på för kul ikväll då ?

Kommentarer
Postat av: Tina

glad valborg gumman ! saknar dig!
jobbar ihjäl mig :P
kanske kan ses i helgen?

2008-04-30 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0